یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

کالاهای مارک دار تبلیغاتی

۵ بازديد

کالاهای مارک دار روشی موثر برای ایجاد آگاهی از برند، برقراری ارتباط با داستان برند شما و ایجاد موقعیت شما در بازار است.

با هزاران گزینه موجود، گزینه های زیادی برای همه افراد جمعیتی و گیرندگان وجود دارد. تبدیل کالاهای مارک دار به یک کانال بازاریابی که هر سازمانی می تواند از آن استفاده کند.

کالاهای مارک دار روشی موثر برای ایجاد آگاهی از برند، برقراری ارتباط با داستان برند شما و ایجاد موقعیت شما در بازار است.

با هزاران گزینه موجود، گزینه های زیادی برای همه افراد جمعیتی و گیرندگان وجود دارد. تبدیل کالاهای مارک دار به یک کانال بازاریابی که هر سازمانی می تواند از آن استفاده کند.

پس چرا باید از کالاهای مارک دار به عنوان هدایای سازمانی در برنامه بازاریابی خود استفاده کنید؟ در اینجا برخی از مزایای برتر ذکر شده است.

هزینه کم برای هر نمایش

از آنجایی که کالاهای تبلیغاتی صدها یا هزاران بار در طول عمر خود دیده می‌شوند، هزینه هر نمایش بسیار پایینی دارند. قلمی که 2 دلار قیمت دارد و 1000 بار دیده می شود، هزینه هر بار چاپ فقط یک پنجم سنت است. شکست دادن بسیاری از روش های تبلیغاتی محبوب برای بازگشت سرمایه.

کمپین‌های گیفت تبلیغاتی را می‌توان برای پاسخگویی به پروژه‌های کوچک و بزرگ مقیاس‌بندی کرد و برای کسب‌وکارهای کوچک تا شرکت‌های بزرگ عالی است.

آنها قرار گرفتن در معرض نام تجاری و یادآوری را بهبود می بخشند.

دلیلی وجود دارد که چرا برندهای بزرگی مانند کوکاکولا اغلب روی عرضه محصول در فیلم‌های پرفروش و کمپین‌های آگاهی عمومی سرمایه‌گذاری می‌کنند. زیرا حتی قرار گرفتن در معرض نام تجاری یا محصول می تواند بر تصمیمات خرید تأثیر بگذارد.

از آنجایی که کالاهای تبلیغاتی به طور مرتب مورد استفاده قرار می گیرند، لوگوی شما به طور مرتب دیده می شود. این امر آگاهی از برند شما، یادآوری برند شما را افزایش می دهد و احتمال اینکه آنها در آینده مشتری شوند یا مشتری بمانند را افزایش می دهد.

اگر کسی وجود شما را نداند یا فراموش کرده باشد که هستید، نمی تواند از شما خرید کند. معرفی بهتر برند به معنای فروش بیشتر و سود بیشتر است.

آنها روی عوامل روانی کار می کنند و بازی می کنند.

آنها بر روی عوامل روانشناختی کلیدی که تصمیم گیری ما را هدایت می کنند، بازی می کنند.

این شامل؛ عمل متقابل، سوگیری قیمت صفر، اثر مواجهه صرف، اثر وقف و موارد دیگر.

اساساً وقتی کاری را برای کسی انجام می‌دهید که او احساس می‌کند موظف به جبران لطف است، مردم چیزهای رایگان را دوست دارند، افراد صرفاً با قرار گرفتن در معرض چیزها ترجیح می‌دهند و مردم اگر چیزی را داشته باشند ارزش بیشتری قائل هستند. همه چیزهایی که هدیه دادن کالاهای تبلیغاتی در آنها نقش دارد.

آنها با سایر کانال های بازاریابی هم افزایی می کنند

زیبایی کالاهای تبلیغاتی توانایی آن در هم افزایی با سایر کانال های بازاریابی (حتی برخی از کانال های دیجیتال) است.

رسانه های اجتماعی، تلویزیون، نمایش های تجاری، رویدادهای آفلاین، بازاریابی تأثیرگذار، روابط عمومی، بازاریابی مستقیم یا بازاریابی مبتنی بر حساب کاربری.

کالاها یک عکس عالی را ایجاد می کنند و یک یخ شکن عالی برای گیرنده برای باز کردن و شنیدن آنچه شما برای گفتن دارید است.

آنها وفاداری مشتری و LTV را افزایش می دهند

به دست آوردن مشتریان جدید پرهزینه است و فروش محصولات یا خدمات به افراد در پایگاه داده موجود شما بسیار آسان تر است.

بنابراین همه کسب و کارها باید نوعی استراتژی وفاداری مشتری داشته باشند.

با قرار دادن کالاهای عالی در دستان حامیان و مشتریان برند شما، وفاداری آنها را به برند شما افزایش می دهد و آنها را قادر می سازد تا دیگران را معرفی کنند.

چه هدیه دادن کالا به عنوان پاداش وفاداری باشد، چه استفاده از محصولات تبلیغاتی در یک برنامه ارجاع یا صرفاً هدیه دادن آنها با خرید، گزینه های زیادی در دسترس است.

روشن کردن شمع تبلیغاتی

آنها را می توان برای چیزی بیشتر از بازاریابی استفاده کرد

اگرچه بازاریابی قطعاً محبوب ترین مورد استفاده از کالا است، اما برای منابع انسانی و ارتباطات نیز عالی هستند.

خواه استخدام یک کارمند جدید، پاداش دادن به کاری که به خوبی انجام شده باشد یا پرورش یک فرهنگ سازمانی سالم.

این نه تنها به کارکنان کمک می کند تا شادتر باشند، بلکه به حفظ بهترین استعدادهای شما در سازمان کمک می کند و از صرفه جویی در هزینه های استخدام و آموزش بکاهد.

آنها مفید هستند و هدفی دارند

آخرین باری که از دیدن یک تبلیغ خوشحال شدید کی بود؟

هدایای تبلیغاتی خلاقانه یکی از تنها کانال های تبلیغاتی است که در آن کسی واقعاً از شما برای بازاریابی تشکر می کند. در واقع، مردم فعالانه به دنبال آنها خواهند بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.